Fejlett technológiai gépparkunknak köszönhetően a kombinált szalagszerű és álláshelyes javítás során, akár 35-40 járművön történhet egyidejű munkavégzés.
A Fődarabjavító üzem évente mintegy 1500 db. különféle villamos, HÉV, metró és MILLFAV járművek fődarabjainak a javítását végzi. Ezen belül hajtóműves kerékpárok, vontató motorok, hajtott illetve szabadon futó forgóvázak és ahhoz tartozó különféle fékszerkezetek javítását végzi.
A BKV Vasúti Járműjavító Kft. folyamatosan bővülő CNC megmunkáló gépekkel történő alkatrészek gyártásával, különböző csapszegek, perselyek, nagy megmunkálási pontosságot igénylő összetett felületű alkatrészek elkészítésével (abroncsprofil esztergálás, használt abroncsok szabályzása) is foglalkozik.
A BVVV (Budapesti Városi Villamos Vasút) Ferencvárosi forgalmi telep mellett létesített pályafenntartási telepén az 1910-es évektől kezdődően készültek a városi villamos közlekedés számára gyártott kitérők, keresztezések, bonyolultabb vágányrendszerek.
A járműjavítás és kitérőgyártás során a hegesztett szerkezetek gyártását saját kapacitással oldjuk meg, ezen felül vállaljuk hegesztett szerkezetek gyártását egyedi megrendelés alapján is.
Társaságunk az előd szervezetek nemes hagyományainak folytatója a múzeumi járművek korhű helyreállításában.
Kézi szabadsugaras szemcseszóró kabinunk alkalmas nagy méretű fémalkatrészek, járműszekrények, acélszerkezetek befogadására. Szórótere 30 méter hosszú 5,5 méter széles, 6 méter magas, az ajtónyílás szélessége 3,5 méter, magassága 4,5 méter. A szórást GH 25 és GH 40 típusú acélszemcse keverékével végezzük 7,5-8 bar nyomáson.
Kisebb alkatrészek esetén a gépi szemcseszóró kapacitásunkat ajánljuk, melyről lentebb találnak részletes leírást. Az automata gépünkben maximálisan 400 kg-os, 1,8 méter x 1,2 méter x 1,2 méter befoglaló méretű alkatrészek szemcseszórását tudjuk elvégezni. A minimális lemezvastagság 2 mm, a szóróanyag acélszemcse.
Közvetlenül a szemcseszóró helyiségünk mellett található fűthető fényező kabinunk, ahol tudjuk vállalni a szemcseszórt felület azonnali korróziógátló alapozását esetleg fényezését is, akár saját, akár átadott anyag és technológia alapján.